#roundtripromania: Si, cum a fost?

A fost prima intreabare pusa. Cum a fost? Ce am raspuns? Inca sunt in #roundtripromania. Mai am nevoie de timp ca sa-mi dau seama cum a fost.
Citisem intr-o postare, care a participat la campania de pe blogal, ca din acest trip ne vom intoarce ca un fisier arhivat.

Exact asa ne-am intors. Multe locuri am vizitat, multe am auzit, mult am mai mers cu masina, dar mult ne-am si distrat. In masina, ca acolo ne-am petrecut cam 60% din trip. Aproape 3000 km.
Stiu, Romania nu este o tara pe care s-o vizitezi pe repede inainte, dar pentru a sti unde sa te duci pentru a-ti petrece mai mult timp, cam trebuie s-o vizitezi pe repede inainte. Ca sa ai de unde alege. Cel putin asta cred.
Desigur, te poti uita pe net, ca sa-ti faci o idee. Dar, crede-ma, unele locuri arata mult mai bine in realitate. Cam ciudat, avand in vedere ca in poze cam totul arata mai bine.
Chiar daca a fost un speed-trip, am avut timp sa-mi dau seama de cateva lucruri.

d7d232684f9e448cab80bf57d49cfe8d

Cum ar fi:
1. Nu sunt omul care sa stea mai mult de 3 zile fara sa faca nimic. Trebuie sa fiu mereu in alerta, sa vad ca se intampla lucruri, altfel o iau razna.
Nu stiu cum se caracterizeaza genul asta de persoane, dar asa sunt eu. In #roundtripromania, de la ora 6 a.m, pana pe la 10 p.m am fost intr-o alerta continua. Ce mai vizitam, pe ce drum s-o luam etc.
2. Nu am testat niciodata asta, dar auzisem ceva-ceva. Cand oboseala isi facea aparitia, nu apelam la cafea (desi, sincera sa fiu, am cam abuzat de cafea in acest trip), ci la apa. Cumva apa iti da energie. Cel putin mie.
3. Daca inainte imi luam mii de haine, pe care nu le purtam, acum mi-am dat seama ca mi-am luat doar ce-mi trebuie.
Bine, mi-am pus si o pereche de tocuri, pentru ca.. nu se stie. Dar, in rest, am purtat tot ce am pus. O geanta mica, care sa fie usor de carat de la un hotel la altul.
4. Micul dejun inclus este un must have. Poate gresesc, dar dimineata, cu ochii mai mult inchisi, numai de cautat localuri in care sa servesti micul dejun nu-ti arde.
5. Daca calatoresti, lumea crede ca esti in concediu. Indiferent de scopul calatoriei. Nu stiu daca este bine sau rau.
Sa stii ca exista si calatorii care sa imbine placutul cu utilul, asa cum a fost la mine.
6. Cred ca prezenta unui smartphone, cu internet, este un must. Da, iar vei spune ca ma dau o fata simpla, cand, de fapt, sunt pusa pe interes. Se poate. Te ascult si imi vad de treaba mea.
7. Am observat ca internetul nu este foarte important pentru multe hoteluri. Si aici vei spune ca te duci in vacanta sa te distrezi si sa lasi internetul acasa. Gresit.Te duci sa arati ca te distrezi.
Si am ajuns la o concluzie. Cred ca am putea munci de oriunde (macar pe perioade) daca am avea conexiune la internet buna. Foarte buna.
Cred ca escapade in care sa imbini utilul cu placutul sunt binevenite cateodata. Desigur, numai daca job-ul iti permite.
8. Oamenii fac o calatorie mai frumoasa. Oameni alaturi de care te simti tu, fara sa incerci sa pari altcineva. Doua saptamani nu sunt 3 zile. E obositor ca timp de doua saptamani sa incerci sa fii altcineva. Pentru ca, pe langa ras te vei lovi si de alte chestii cum ar fi: imi vine sa vomit (si chiar o faci), de 6 zile nu am mai iesit, azi vreau sa stau cu degetul in nas. Si tot asa. E bine sa fii tu, ca sa te poti bucura de vacanta (sau ce o fi).
Emotiile, cateodata, pot fi cele mai obositoare. Si iti pot papa toata energia pozitiva.
9. Pot sa fiu si o persoana calma. Am invatat asta. M-am lovit de multe situatii de genul “nu stiu ce sa fac, este prima data cand mi se intampla asta etc.” Am respirat adanc, am analizat situatia, apoi am gasit o solutie. Sunt de fel o persoana mai agitata.
10. Nu te duce in vacanta cu gandul sa vizitezi, dar fara niciun plan. Trebuie sa ai un plan, pe care, bineinteles, sa-l mai cosmetizezi pe parcurs. Pana si in vacanta iti trebuie un mini business plan.
De fapt, am ajuns la concluzia ca business plan-ul nu trebuie sa-ti lipseasca niciodata. In orice domeniul trebuie sa ai un plan, daca vrei ca lucrurile frumoase sa vina la tine.

Cred ca ar mai fi, dar o sa le mai scriu pe parcurs.

Insa, la final, as dori sa-i multumesc din suflet lui Alexandru (cel care detine agentia de turism turistclub.ro) pentru tot planul facut. Pentru toate detaliile date. Dar si colegilor din kooperativa 2.0 pentru tot sprijinul acordat.
Postarile despre #roundtripromania nu s-au incheiat. Mai urmeaza o serie, dar nu pe blogul meu, ci pe blogul campaniei. Roundtripromania.turistclub.ro.

e2e71bba55792e451d3a52e893621f5d

roundTripRomania este un eveniment organizat de agentia de turism TuristClub.ro, în colaborare cu kooperativa 2.0

Daca ti-a placut...Share on Facebook
Tweet about this on Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Comments

2 comments

1. […] Si cand spun vizitat, nu ma refer la lenevire (sa stai la plaja si sa privesti cum soarele iti coloreaza pielea). S-o vizitezi cu un program, cu niste oameni etc. Cam atat am avut de spus. Dar daca esti curios/curioasa sa afli parerea americanului despre aceasta aventura, te invit s-o citesti aici. Iar daca textul ala lung nu ti-a ajuns, te invit sa citesti concluziile mele despre acest trip aici. […]